Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rinsumageest, Nederland van Jan Fokke en Martin - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Rinsumageest, Nederland van Jan Fokke en Martin - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Jan Fokke en Martin

Blijf op de hoogte en volg Jan Fokke en Martin

20 Oktober 2015 | Nederland, Rinsumageest

De koffers staan klaar, alle voorbereidingen afgerond, dus klaar voor vertrek.
Alle volgers van onze vorige reizen hebben we opgenomen in onze mailinglist en als alles goed is gegaan ontvangt u een mailtje van ons eerste verslag op de site die we gaan proberen bij te houden tijdens onze reis.
We hopen door jullie reacries op de hoogte te blijven van alle stress in dit koude kikkerland en wij zullen proberen zo relaxed mogelijk te genieten van de tropische temperaturen die ons zijn beloofd.
Als alles goed gaat, want we vliegen natuurlijk over oorlogsgebied, kunt u donderdagavond onze eerste belevenissen lezen.

Groetjes,

Jan Fokke en Martin.

• 20 Oktober 2015 - 20:01

Pieter, Anneloes, Rosamée En Levian:

Lieve papa en Jan Fokke,
    Wat zijn we weer trots dat jullie zo`n mooie reis gaan maken en jullie gaan inzetten daar waar het nodig is! Wij kunnen tijdens de koude, donkere dagen in Nederland genieten van jullie reisverslagen... we kijken er naar uit! Maak veel foto`s, doe voorzichtig en geniet van al het mooie dat jullie gaan zien en meemaken. Doe wat leuke contacten op daar zodat ook wij ooit nog eens heen kunnen (voor een schappelijk prijsje natuurlijk :D)
    Goede reis! Rosamée en Levian gaan opa missen voor de skype en tijdens de oppasbezoekjes. Maar gelukkig vliegt ook hier de tijd en gaan we jullie snel weer zien.
    Rosamée zwaait morgen dus hopelijk wel een plekje bij het raam he opa? Hou Purmerend in de gaten!
    Veel liefs,
    Pieter, Anneloes, Rosamée en Levian

• 20 Oktober 2015 - 20:09

GJ:

MANNEN VEEL SUCCES, HOU ELKAAR GOED IN DE GATEN EN NEEM NIETS MEE!

• 20 Oktober 2015 - 20:19

Harald Jan &Marjolijn, Marelinn, Sild, Lizenoor:

Lieve papa en Jan Fokke.
    Toch gek hoor. Jullie vliegen morgen nar de zomer terwijl wij dit weekend de wintertijd in gaan... Maar het is jullie van harte gegund! En inderdaad lekker genieten en veel foto's maken! Gaan wij hier ook doen van de eerste zwemles, een tweede verjaardagsfeestje, de eerste keer omrollen(?), enz. We houden jullie op de hoogte

• 20 Oktober 2015 - 21:35

Wilma:

Heel veel succes en plezier lieve ome martin!

• 20 Oktober 2015 - 21:56

Jolanda:

Hoi jongelui
    Even Google Maps geraadpleegd: jullie eiland is plm. 2,5 x 4,5 km. Is toch wel binnen een dag te doen?
    Maar zonder gekheid: Een goede expeditie, veel plezier, doe voorzichtig met de schildpadjes en met jullie zelf. Tot over een week of wat. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

• 21 Oktober 2015 - 08:19

Johannes Vd W:

JF en Martin,
    Ik wens jullie een prachtige periode toe. Heb Wikipedia even geraadpleegd. Het moet te doen zijn lijkt me. (:>)

Groet,
    Johannes

• 21 Oktober 2015 - 09:27

Marjanne Van Wijngaarden:

Veel plezier. Ik ga jullie "volgen".

• 21 Oktober 2015 - 09:57

Willem Wijkhuizen:

Veel plezier en bedankt dat ik jullie weer mag volgen.

Tags: Seychellen

Jan Fokke en Martin

Als vogelaars zijn wij al jaren bezig met het inventariseren van verschillende gebieden in Friesland voor o.a. Staatsbosbeheer en het Weidevogel Meetnet Friesland. Sinds 2004 zijn we als vrijwilliger in gebieden in Peru, Brazilië, Colombia, Costa Rica, Swaziland en Zuid Afrika geweest voor verschillende werkzaamheden maar altijd ook om de daar aanwezige vogelsoorten te inventariseren. Dit jaar gaan we dus naar de Seychellen om ons in te zetten voor de zeeschildpadden en bedreigde vogelsoorten tevens gaan we proberen het koraalrif in kaart te brengen. Dit project wordt begeleid door Wildlife ACT (African Conservation Team) die ook veel projecten in Zuid Afrika hebben opgezet.

Actief sinds 17 Okt. 2015